Hey guys . This is my original Blog . Thank you for visiting my Blog . I really appreciate it . Do follow my Blog if you have a blog too . Just press the button FOLLOW above . Thanks .

Monday 17 December 2012

Tutorial - Tulisan Berkelip

Hai ,  Assalammualaikumm you all !
Okeyy .. Hari ni saya post special sikit , saya nakk share Tutorial pasal 
Tulisan " Kelip-kelip "
Nampakk takk ? Haaa ... jelez takk korangg .. hehe ..
 Senangg jehh nii ..
Nakk belajar takk ?
Okeyy , takk yahh fikir panjang2 , jumm !


STEP 1 : Korangg kenee laa >> copy code yangg kat bawah nii dulu .

<blink>Ayat yangg korangg nakk kelipkan</blink>


STEP 2 : Dahh copy kann ? Then , pergi dekat >> NEW POST !



STEP 3 : Dahh kann? Okeyy, sekaranggg ,, korangg paste kann dann gantikan Ayat yangg korangg nakk kelipkan tadi tu padee HTML new post .

STEP 4 : Then , just tekan PUBLISH !

**Okeyy takk ? Mudahh je kann .. Saya rase saya dahh bagi detail sangat . Just ikot jehh step2 dia tu . Adaa faham ? Kalau korangg still takk faham , just leave korangg nyee comment . Nanti saya boleyy guide pelahan2 .. :D

No comments:

Post a Comment