Hey guys . This is my original Blog . Thank you for visiting my Blog . I really appreciate it . Do follow my Blog if you have a blog too . Just press the button FOLLOW above . Thanks .

Friday 14 December 2012

Menarik Tentang Perkataan GOODBYE !

Haii , Assalammualikumm semuaa !
Okeyy .. Sekarangg nii , saya nakk cakap pasal MENARIK TENTANG PERKATAAN GOODBYE !


Bukak matee besaa2 tu . Nampakk kann perkataan kat atas tu sebesaa2 alam saya letakk . Sajee nakk bagii jelas sikit . Haha .. Okeyy2 , sekarangg bukann nakk citee pasal gambar yangg kat atas tu . Sekarangg nakk sentuhh pasal perkataan dalam gambar tu . Perkataan 'GOODBYE' .. Kalau singkatan , 'BYE' . Senang citee , Perkataan  GOODBYE atau BYE  merupakan jarum sulit orang Kristian. Dari segii dalam Bahasa Arab bermaksud " fi hafzil baba " manakala dalam Bahasa Malaysia, ianya bermaksud di bawah naungan Pope (Paderi). Baru aku tahu .. Isshh2 >,<

Kalau boleyy , sebaik-baiknya gantikan perkataan GOODBYE atau BYE tersebut kepada Assalamualaikum. Macam kat post saya sebelum nii kann  >> KLIK SINI !! . Kann lebeyy mujarab . Dalam islam punn jugee pernahh berkatee , sesungguhnya Islam yang diwariskan kepada kita oleh junjungan besar Nabi Muhammad SWT itu sudah lengkap dan sesuai untuk diamalkan sehingga ke akhir zaman. Cuma kita sahaja yang gemar menuruti budaya barat. Betul takk ? Inilah tanda akhir zaman . Astafirullah ..

**So , renung-renungkann lahh dan selamat beramal . FYI , Saya bukann nakk tunjuk yangg saya nii hebat sangat pasal agama , saya just nakk share . Yelahh , saya punn manusia jugakk . Takk pasal2 semua ikut ajaran sesat pulakk . Okeyy ? Assalammualikumm ^^

No comments:

Post a Comment