Hey guys . This is my original Blog . Thank you for visiting my Blog . I really appreciate it . Do follow my Blog if you have a blog too . Just press the button FOLLOW above . Thanks .

Tuesday 8 January 2013

Takut Nak Naik Sem !!



Ya Allah , Ya Allah , Ya Allah .. Semakin kuat debaran aku ! Lagi 2 hari je nakk daftar sem 2 . Patu 15hb tu , dahh start naik kelas dahh .. Adui ... Risaunyee .. Aku takut aku takk boleyy buat laa .. huwmm ... Aku takut sangat .. Aku sekarangg kuat sedeyy .. Aku takut , kesedihan aku tu sumue , buat aku jadi DOWN gileee2 ... Aku takk nakk macam tu . Takk de sapee nakk bagi semangat kat aku nanti .. Aku buat sorangg2 :( Aku takk tahu laa camnee .. Aku memangg dilemma sangat . Kenapee aku harus lalui semua nieyy .. Tapi aku dahh pasangg niat , aku akan belajar sungguh2 tapii takk tahu laa sungguh tu tahap mane .. Aku nieyy asyikk nakk main je .. Takk pernah nakk serious dalam hal pembelajaran .. Aku takk nakk pointer aku turun sem 2 . Sebab aku takut nanti aku kene repeat sem . Aku berharap sangat , kawan2 aku dapat bagi semangat kat aku and tunjuk ajar kat aku . Dengan adenyee kawan2 aku , dorangg boleyy tolongg support aku , so dari situ laa semangat aku membara .. Tapi ......... ewmm .. takk pe laa . Biar aku pendamm sendiri . Aku takk nakk cakap nanti makin down semangat aku .. :( So , apee yangg aku perlu buat ialah , dekatkan diri dengan Allah and berdoa selalu . Takk de jalan lain dahh selain beramal kepada Allah . Ohh .. harap2 laa aku dapat buat yangg terbaik untuk sem 2 nieyy .. Aku nakk tengok mama aku happy . Aku nakk sangat dapatkan Dekan . huwmm ... Kalau laa adee rezeki dapat Dekan , mesti aku Happy sangat2 dan akan teruskan dapatkan Dekan . Nakk kasi pointer tinggi ! I'll Promise ! Demi mama yangg banyak berkorban untukk aku , akan aku tebus balikk .. "Ya Allah , kau izinkan laa aku dapatkan dekan . Berikan lahh aku pelung untuk merasa dapatkan Dekan macam orangg lain jugakk  . Makbulkan doa ku ini . Hanya pada kau tempat aku meminta . InsyaAllah ."

No comments:

Post a Comment